Om oss

Willes simskola startades 2018 av William Skoglund i syfte med att öka vattensäkerheten och hjälpa fler barn och vuxna bli simkunniga i Örebro på ett roligt sätt. Med fokus på expertis och kvalitet har simlärare på Willes simskola hög kompetens och älskar att lära ut simning. För oss är det viktigt att det ska vara kul att lära sig att simma och därför har vi en undervisningsform där vi planerar in många övningar och ju mer utmanande kursen blir desto mindre lek blir inplanerat och vise versa. Vi  lär ut bröst och ryggsim och erbjuder både grupp simskola och privat simskola för att ha en simtjänst som passar just er!

9fe9f7_3db867be98ac45968ece729c105e89d2~mv2.png

Simlärarna

Här är vårat team!

Här på Willes tycker vi kvalitet är otroligt viktigt därför är vi alla utbildade simlärare på Svenska livräddningssällskapet för att ge er en simskola i världsklass!

Willesbild.jpg

Ägare och simlärare