lör 24 feb.

Vår bokningssida Sportadmin

Anmälning gruppsimskola VT-2

Snart så släpper vi platserna till Örebros roligaste simskolas andra termin. Förbered er inför sommaren och värmen med simskola och gör badandet till en ännu roligare aktivitet för barnen.

Anmälning gruppsimskola VT-2

Tid och plats

24 feb. 2024 17:00

Vår bokningssida Sportadmin

Om evenemanget

Hej Allihopa!

Denna termin kommer vi simma ännu mer än vi har gjort tidigare! Vi kommer att lägga till en Valen grupp och en bläckfisken grupp uppe på brickebacken på tisdagar, 14 mer platser än vad vad vi har haft tidigare. Om den terminen skulle bli fullbokad så slår vi rekord med över hela 200 simmande barn i Willes och det ser vi verkligen fram emot att få uppnå med er, alla barn och föräldrar!

Under vårterminens andra termin simskola kommer vi ha uppehåll på påsklovet V.13 och sen kommer det vara en del röda dagar 1:a april, 1:a maj och 9:e maj. Då kommer vi ha uppehåll och de som bokar på måndag, onsdag och torsdag kommer att ha simskoleavslutning V.21 istället för v.20.

Simskolestart är V.12 på bokad dag.

Håll utkik för mer information och har ni frågor är det bara att höra av sig!

Dela detta evenemang