Jobba på Willes

Vi letar jämt efter duktiga och engagerade simlärare och om du känner dig intresserad av tjänsten, skicka in CV och personligt brev till oss på kontakt@willessimskola.se

Att jobba på Willes

All arbetstid är från 16:00 och du kommer att få ansvar själv eller med assistent för upp till 8 barn. Vi driver kunskapsbaserade grupper med barn från 4 år och uppåt. Vårt fokus är att det ska vara kul att lära sig att simma så vi blandar in mycket lek i våran inlärning för att barnen ska trivas extra bra i simskolan. Vårt motto är att barnen ska ha kul men vi simlärare ska ha roligare!

​

Som anställd får du timlön, friskvård och ett gäng roliga kollegor som titt som tätt hittar på roliga saker med varandra.

Vad söker vi för simlärare?

Vi söker dig som är positiv, har mycket energi att ge och älskar att jobba med barn.